2014. február 9., vasárnap

Anne Percin: Hogy told el (jól) a nyarad

Anne Percin:

Hogy told el (jól) a nyarad


1,Fülszöveg:
Idén nyáron Maxime már 17 éves, ezért esze ágában sincs a szüleivel menni nyaralni. Inkább itthon marad a nagymamájával, hogy kedvére punnyadhasson a számítógép előtt. Csakhogy a dolgok egy váratlan esemény következtében egyáltalán nem úgy alakulnak, ahogy ő elképzelte. Szédületes napok elé néz! Ez a nyári szünet garantáltan más lesz, mint a többi(eké).
Fergeteges (olykor vitriolos) humorú könyv egy kamaszfiú felelősségvállalásáról, felnőtté éréséről, egy szégyenlős első szerelem kibontakozásáról.

Nem csak fiúknak!
De nekik is.



2,Saját vélemény:  
Azzal kezdeném hogy ez egy nagyon jó kis könyv, csak az a baj vele, hogy nagyon rövid. Szívesen olvastam volna még tovább Maxime kalandjait. Őszintén szólva nem sokat tudok írni erről a könyvről, csak annyit, hogy tetszett. Ez a könyv egy fiú nyári kalandjait meséli el, ami nem volt éppen hétköznapi. Maxime a könyv során mindenféle bonyodalomba és kellemetlenségbe került, de ügyesen kilábalt ezekből. A nagymamája betegségén át egészen a rendőrös incidensig. Izgalmas kis könyv volt és mindenek előtt rengeteget nevettem rajta. Nagyon sok vicces rész és jelenet van a könyvben. Ez egy igazán fiatalos könyv, ami szerintem minden korosztálynak nagyon érdekes és vicces lehet. Modern nyelvezete van, és igazából hétköznapi kalandokat mesél el. Jó volt végre kiszakadni a természet felettiek világából és egy kicsit visszacsöppenni a valóvilágba. Amúgy Maxime nagyon vicces és kifejezetten jó karakter volt. És végre egy fiú főszereplő, ezt is megértük. :). Én nagyon örültem neki. Okos fiú aki mindig tudja, hogy mit csináljon és képes a saját lábán is megállni, ezért kedveltem meg a karakterét. Emellett ezt a könyvet fiúk is bátran olvashatják, úgyhogy ajánlom mindenkinek. Jó olvasását hozzá! :)

3,Összesítés:
-Pontozás: ****- (négy csillag)
-Kedvenc karakter: Maxime
-Kedvenc rész: a rendőrös rész
-Ami nem tetszett: rövid volt

4,Kedvenc idézetek:
A nyolc perc alatt, amíg a szám tartott, gumilábakkal és hullámzó csípővel ringtam fel-alá a konyhában, amitől úgy néztem ki, mint Michael Jackson és James Brown zabigyereke… (87.oldal)

Forrás:
A kép forrása a Google.hu
A fülszöveg forrása a Libri.hu
Az idézet: Anne Percin: Hogy told el (jól) a nyarad.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template