2013. december 23., hétfő

Jennifer l. Armentrout: Ónix (luxen 2.)

Jennifer l. Armentrout:

Ónix

 

1,Fülszöveg:

Daemon Blackhez hozzáláncolva lenni szívás.
Daemon eltökélte, hogy földönkívüli vonzerejével bebizonyítja, amit irántam érez, az több, mint bizarr kapcsolatunk puszta terméke. Így hát megesküdtem, hogy lemondok róla, bár mostanában jobban nyomul, mint valaha. De nagyobb problémáink is vannak.
Felbukkant valami, ami még az Arumnál is rosszabb.
A Védelmi Osztály kiszállt. Ha rájönnek arra, mire képes Daemon. És arra, hogy össze vagyunk láncolva, akkor nekem végem. És neki is. Ezen kívül itt van ez az új fiú az iskolában, akinek szintén megvan a maga titka. Tudja, mi történt velem, és tud segíteni, de nekem ezért hazudnom kell Daemonnek és távol kell tartanom magamat tőle. Mintha ez lehetséges volna. Minden józan észérv ellenére kezdek belezúgni Daemonbe. Meredeken.
De aztán minden megváltozik.
Megláttam valakit, akinek nem lenne szabad életben lennie. És ezt el kell mondanom Daemonnek, annak ellenére, hogy tudom, addig nem fogja abbahagyni a kutatást, amíg el nem jut az igazsághoz. Mi történt a bátyjával? Ki árulta el? És mit akar tőlük a VO? És mit akar tőlem?
Senki sem az, akinek látszik. És nem mindenki fogja túlélni a hazugságokat.
2,Saját vélemény: 
Végre eljött ez a pillanat is, hogy végre véleményezhessem ezt a könyvet. Először is szeretném megköszönni a kiadónak, hogy ilyen hamar megjelentette a könyvet, és a fordítónak is mert nagyon jó munkát végzett. Az első dolog az, hogy én talán egy könyvet sem vártam annyira mint ezt, és azt kell, hogy mondjam, hogy a várakozás minden percét megérte. Az ónix egyszerűen fantasztikus és hihetetlenül izgalmas. Mikor befejeztem a könyvet, az első gondolatom az volt, hogy vajon most mi lesz, hogy vajon mi lesz velem amíg megjelenik a következő rész, mert pont a legizgalmasabb résznél hagyták abba. De ne szaladjunk ennyire előre. Az ónix talán legjobb tulajdonsága, hogy vicces, és hogy mennyire azt el sem tudom mondani. Kétség kívül Daemon beszólásai viszik a pálmát, de Katy sem kispályás, az biztos. A szereplők még mindig átlagon felüliek, és még a mellékszereplők is nagyon jók, ami ritka. Az abszolút kedvenc még mindig a két főszereplő, de akadnak még számomra is kedvenc szereplők. De a szereplők előtt még egy kicsit a történetről. A könyvnek először is nagy plusz pont, hogy pont ott hagyta abba ahol az előző befejeződött. Ugye miután a mezőn Daemon megmenti Katy életét, létfontosságú hogy Katyt elrejtsék és, hogy semmiképpen se találhassák meg az auromonok, mert az nemcsak Katy életébe kerülne, hanem Daemon családjáéba is. De mindeközben felbukkan egy srác, Blake akiről egy idő után kiderül, hogy nem is az mint akinek mondja magát. Ahogy a történet halad előre, Katyvel úgy egyre furcsább és félelmetesebb dolgok történnek. Például ablakok törnek be csak úgy a közelében, vagy magától kinyílik a hűtő. És időközben a védelmi minisztérium is a környéken szaglászik.Később kiderül valami, SPOILER! Kiderül, hogy Blake is hasonló dolgokra képes, a képességek pedig Daemon gyógyításának köszönhetőek. Ők a mutánsok, ahogy Blake nevezi őket. A mutánsok olyanok mint a luxenek, csak erősebbek és sokkal többre képesek mint a luxenek. Így nagyobb veszély is leselkedik rájuk. Őket nem csak az arumonok akarják megölni, hanem a védelmi minisztérium is el akarja fogni őket. SPOILER VÉGE!! Miután mindezek a dolgok kiderülnek, és Daemon számára is világossá válik a helyzet, Blake felajánlja, hogy segít Katynek kordában tartania az erejét, persze Daemon egyből féltékenységi rohamot kap, és hevesen ellenzi az ötletet.Végül belemegy a dologba és megkezdik a gyakorlást. A sztori folytatását nem mondom el, mert akkor lelőném a poént, de biztosak lehettek benne, hogy a hatás nem marad el. Most pedig jöjjenek a karakterek. Kezdjük Katyvel. Katy még mindig a kedvenc női karakterem, mert ebben a részben is hozta a várt formáját, bár most kissé idegesítő volt. Én is sokszor kaptam tőle dührohamot ebben a részben. Ami nálam ebben a kötetben kiverte a biztosítékot az az elviselhetetlen szerelmi kínlódás volt. Míg az első részben a könyv legjobb tulajdonsága volt, itt már egyszerűen idegesítő. Katy egyszerűen nem bírja eldönteni hogy mit is akar éppen. Egyszer Daemonnal kavar, máskor meg Blakkel. Annak ellenére, hogy Katy nagyon is tisztában van vele, hogy szerelmes Daemonba, még azért is tagadja és Blakkel kavar. Katy folyton azt hajtogatja az egész könyvben, hogy Daemon mennyire bunkó volt vele( ami mellékesen igaz) és hogy ezt nem tudja csak úgy, annyiban hagyni. Emellett az egész szerelmi vonzódást, a gyógyítás mellékhatásaként fogja fel. Én a végére már annyira sajnáltam szegény Daemont, hogy Katy ennyire bizalmatlan felé. Én a helyében már rég otthagytam volna. Egyenlőre ennyit Katyről. Most jöjjön a Daemon Black. Kétségkívül a könyv legjobb szereplője. Ezt a könyvet már Daemon miatt is megéri elolvasni. Amit ebben a részben lenyom az már büntetendően vicces. Még mindig az az elképesztően beképzelt és arrogáns karakter, akit szeretünk. Én akkor sóhajtoztam a legtöbbet mikor megpróbált Katynek kedveskedni, rettentően cuki volt. Ebben a részben látszik Daemonon, hogy mindent megtenne Katyért, és képes megváltozni érte. A legnagyobb gond, hogy ezt Katy nem mindig veszi észre, még mindig az undok és bunkó Daemont látja. De persze Daemon nem adja fel és egyre jobban nyomul. Én a rénszarvasos zoknin és az órai ,,Daemon mindig szexi" cetlis dolgon röhögtem a legnagyobbat. Szerintem nem létezik még egy olyan karakter mint Daemon. Enyhítő körülmény Katy számára a könyv vége, akkor megbocsátottam Katynek az egész kínlódását. Dee ebben a részben nem sokat szerepelt, de még mindig szeretem, aranyos karakter. A többi szereplő közül Adamot és Katy barátnőit szerettem. Blake, ő nekem annyira szürke karakter volt, és nem is szerettem, főleg amiatt ami majd kiderül róla. Bár Daemon miatt megérte hogy benne volt. Annyira vicces volt, hogy Daemon mindig direkt más néven szólította. Megfogadtam, hogy összeszámolom Blake ,,neveit". Összességében  kiváló könyv, teljes mértékben megérte a várakozást. Már a poénok miatt is megéri elolvasni. Szerintem lassan kiütközik rajtam Daemon hiánya, nem tudom, hogy hogy fogom tudni kivárni az Oplált. :) Egyszerűen imádom!

3, Összesítés: 
- Pontozás: *****- öt pont( nem is érdemelhetne kevesebbet)
- Kedvenc karakter: Daemon
- Kedvenc rész: A zoknis, a cetlis és a könyvtáras jelenet
- Ami nem tetszett: Katy annyira most nem tetszett



Forrás: 
A kép forrása a Google.hu.
A fülszöveg forrása a Libri.hu.
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó

 

 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template