2013. október 31., csütörtök

Richelle Mead: Vámpírakadémia

Richelle Mead:

Vámpírakadémia

1,Fülszöveg: 

Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Lissa a vérre – viszonylag konszolidáltan – szomjazó mora vámpírok egyik nagytiszteletű családjának egyetlen leszármazottja és túlélője. Rose, aki életét tette fel legjobb barátnője védelmezésére, a dampyr testőrtanoncok sorát erősíti. A vaskapukon kívül a vérszomjas, élőhalott vámpírok, a strigák lesik az alkalmat, hogy elvegyék életüket, és magukhoz hasonlóvá tegyék őket. De a kapukon belül sem veszélytelen az életük: Lissa különleges mágikus képességei legalább annyira megkeserítik a mindennapjaikat, mint a mindkettőjüket megkísértő tiltott szerelem.

 2,Saját vélemény: 
Nagy reményekkel kezdetem neki ennek a könyvnek. Sokat hallottam már róla és ajánlották is, úgyhogy nagyon vártam már, hogy nekikezdjek. És el kell mondanom hogy nem csalódtam. Nagyon jól van megírva a könyv és olvastatja magát. Bár azért volt bennem némi félelem, hogy megint egy vámpíros könyv akad a kezembe, de pozitívan csalódtam. A karakterek nagyon jól el lettek találva, mindegyik szerethető volt, és nem igazán volt olyan akit ne szerettem volna. Érdekes volt a vámpírok társadalmi felépítése is, és az hogy voltak különféle fajták. A történet vezetés is érdekes volt, nem igazán volt olyan rész ahol unatkoztam volna. Rose, a főszereplőnk nagyon jó volt. Én szerettem őt, főleg a személyisége miatt. Bátor volt, talpraesett és tetszett, hogy próbálja minden elől megvédeni a barátnőjét. Lissa, nagy összességében szerettem, bár néha voltak pillanatai amik idegesítettek. Christiant imádtam, IMÁDTAM. Annyira jó karakter volt. Szellemes, piszkálódó és olyan "rosszfiús,,. Egy nagyon színes pontja volt a könyvnek. Dimitrijt nagyon megkedveltem. Ő és Christian volt a kedvencem a könyvben. Nagyon sokat nevettem Dimitrin és Roseon, mert Rose mindig piszkálta és belekötött, ami nagyon humoros volt. Összességében ez egy nagyon jó könyv, akciódús és izgalmas úgyhogy csak ajánlani tudom mindenkinek. :)

3, Összesítés: 
- Pontozás: ****- négy csillag
- Kedvenc karakter: Rose, Christian és Dimitri
- Kedvenc rész: Christian és Lissa jelenetei, Dimiri és Rose edzései
- Ami nem tetszett: egy-két jelenet

5, Érdekesség:
A legjobb tudomásom szerint jövőre kerül mozikba a film, amire én már nagyon kíváncsi vagyok. És az előzetese alapján nagyon jónak ígérkezik. :)

Forrás:
A kép forrása a Google.hu.
A fülszöveg forrása a Libri.hu.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template