2013. október 1., kedd

A blog

Sziasztok!

Szerintem elsőnek elmondom egy pár mondatban hogy, hogy jött nekem ez az egész könyvimádat. (ha még emlékszem rá :D )
Igazából úgy kezdődött hogy unatkoztam és a kezembe vettem egy könyvet. Szerintem nem is kell mondanom hogy addig sosem vettem magamtól könyvet a kezembe. Aztán azzal a könyvel és egy unalmas nyári szünettel később azt vettem észre hogy egyre több könyvet olvasok. 
Innen jutottunk el a heti 2-3 könyvig. 

A blog felépítése:
- Ha spoiler lesz a szövegben akkor azt így fogom jelölni: SPOILER! - szöveg- SPOILER VÉGE!

-  Ha lesz időm rajzolni, akkor néha fogok kitenni az oldalra fanartokat könyvekről! :)

-  Minden könyvajánlás után, lesz egy pontozási rendszer, amit a saját véleményem alapján írok. Csillaggal (*) lesz jelölve. Ezeknek a jelentése a következő:
        - 1 csillag (*): nem tetszett
        - 2 csillag (**): gyenge
        - 3 csillag (***): elég jó
        - 4 csillag (****): jó, tetszett
        - 5 csillag (*****): nagyon jó, szuper
 


Forrás:
A kép forrása a Google.hu.

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template