2014. szeptember 27., szombat

Trónok harca kérdések

Sziasztok!

Találtam egy érdekes kérdéssort a moly-on

a TH-val kapcsolatban, és úgy gondoltam

hátha érdekel titeket. :)

 


Kedvenc férfi karakter?  Jon Snow az abszolút kedvencem. Számomra nagyon szimpatikus. De szeretem Bronnt, Tyriont és Jamiet is.
Kedvenc női karakter?   Szerintem ezt sokan tudjátok már, ha olvastátok a trónok h. kibeszélőt. Aki pedig nem annak elárulom. Az én személyes, és nagy kedvencem Ygritte-t. Ezen most bizonyára sokan meglepődtek, mivel Ygritte egy abszolút mellékszereplő, de én nagyon szeretem a jellemét, a bátorságát, és az élet szemléletét. Bátor, magabiztos, igazi harcos, szabad szellemű és nagyon vad. De emellett  néha érzékeny, és igazán kedvelhető. De főleg az tetszik benne hogy kiáll magáért és a maga ura. Nem engedi hogy parancsoljanak neki, és azt csinál amit akar. Szabad és vad. Pont ez az ami teljesen megkülönbözteti a többi női szereplőtől. Mert ha alaposabban megnézitek akkor még a legszabadabb nőnek is van, hogy parancsol valaki. Pl. Dany, vagy még Arya, és Cersei is. Sansáról meg ne is beszéljünk. Igen, emiatt szeretem őt. És ha muszáj lenne Westerosban élnem, akkor én is a szabad nép tagja lennék.
Ha válaszhatnál, hol élnél a Trónok Harca világában? (pl. Braavos, Égikert stb.)     Igazából sehol nem akarnék élni Westerosban, mert elég brutális de ha már muszáj választani akkor Dorne, vagy Égikert

Kedvenc nemesi ház?   A stark család, bár eléggé rájuk jár a rúd. :(
Kedvenc jelenet a könyvekből?  Sok van, a jon,ygritte részeket imádtam, Tyrion néhány jelenete, de az abszolút kedvenc jelenetem az 5. könyvben volt. SPOILER!! Az a rész mikor Jon és Szellem egy este, kimegy a falhoz, asszem körülnézni vagy sétálni, vagy nem tudom, és Jon a holdfényben hirtelen meglátja Ygrittet. Bár kiderült, hogy csak Melisandre volt, akit hirtelen Ygrittenek hitt. Tudom nem egy fontos jelenet, de nekem nagyon tetszett, és meghatódtam rajta. Szerintem még néhány könnycseppet is elmorzsoltam közben. Nagyon szép volt. ;(
Melyik karakter halálát kívánod a legjobban?   Régen Joffrey, de most már Ramsey Boltont utálom a legjobban. Kiráz tőle hideg, és nem bánnám ha végre el tennék láb alól. De Cersei-t, és a Freyeket se sajnálnám.
Kinek szurkolsz, hogy végül a Vastrónusra ülhessen?   Hát nem valami fényes a felhozatal. Ott van Dany, aki engem kezd baromira idegesíteni, vagy Stannis, aki hááát..nem is tudom nekem nem az igazi, Aztán még pályáznak a Greyjoyok is de nem nagyon van, érdemleges jelölt, de amúgy Asha érdekes lenne. Vagy ott van Jamie vagy Tyrion is egy opciónak. Vagy amit úgy szint el tudnék képzelni, esetleg Jon Snow.
Kedvenc várkastély?   Hát nem szeretem a hideget, de talán Deres
Melyik volt az a jelenet, ahol nagyon kiborultál az íróra?  Sok ilyen volt, ez mégis csak a trónok harca. Ott volt a vörös nász az is durva volt, vagy Ygritte halála, ami nagyon fájt, De ami tényleg kicsapta a biztosítékot az a 5. könyvben történt. és SPOILER!!! a HAVAS jon dolog ott a végén, én esküszöm földhöz vágtam a könyvet, és nem nyúltam hozzá már 3 hete xd. De tényleg nagyon kiborultam, és főleg azon hogy nem tudom hogy akkor mi is van vele, ??,
Melyik szereplő bőrébe bújnál szívesen?   Egyikébe se nagyon, mert mindenkinek elég borzasztó ebben a könyvben, de talán Arya vagy Ygritte
Sárkány vagy rémfarkas?   Egyértelmű hogy Rémfarkas :))
Melyik két karaktert látnád szívesen harcolni?   Húú nem is tudom. Egy Cersei vs Arya párbaj vicces lenne. Vagy Dany vs Daario xd király lenne...
Ha egyetlen embert feltámaszthatnál a halott szereplők közül, ki lenne az?  Nem is kérdés Ygritte lenne az, mert imádtam őt Jon-nal.
Kedvenc idézet?   Jon, elgondolkodtál már valaha azon, hogy az Éjjeli Őrség tagjai miért nem nősülnek meg és miért nem nemzenek gyermekeket? – kérdezte Aemon mester.
Jon vállat vont.
– Nem. – […]
– Hogy ne szeressenek – felelte az öreg –, mert a szeretet a becsület mételye, a kötelességtudat halála.
[…]
Mi a becsület egy asszony szerelméhez képest? Mi a kötelesség ahhoz képest, hogy egy újszülött fiút tartasz a kezedben… vagy egy fivér mosolyának emlékéhez képest? Szél és szavak. Szél és szavak. Csak emberek vagyunk és az istenek szerelemre teremtettek bennünket. Ez a mi nagy dicsőségünk és nagy tragédiánk. Imádom ezt az idézetet :/ Mintha Aemon mester látná a jövőt. Jonra és Robbra is igaz, csak mindketten mást tartottak fontosnak
Legidegesítőbb karakter?   Engem Sam és szegfű baromira idegesítettek, de főleg Szegfű a rengeteg nyavalygásával és kínlódásával. De Sam se volt különb néha..
Kedvenc nemesi címer?   A Starkoké és a Martelleké talán..
Kedvenc pár? (lehetnek olyanok is, akik amúgy a könyvben még csak nem is találkoztak)  
Jon és Ygritte nem is kérdés. <33
Melyik házhoz tartoznál legszívesebben?    Talán Tyrell vagy Martell, de lennék akár a szabad nép tagja is..
Ki a kedvenc a Starkok közül?  Jont leszámítva, Arya...
Ki a kedvenc a Lannisterek közül?   Tyrion.. bírom
Csatlakoznál az Éjjeli Őrséghez? Igen is meg nem is...bár lány vagyok szóval valszeg nem is engednék :D
Kedvenc Szabad Város? (pl. Pentos, Myr stb.)   Nem tudom talán Bravos
Ha egy szóval kéne jellemezned George R.R Martint, mi lenne az?    Kegyetlen

Mi a véleményed a könyvekből készült sorozatról?   Én a sorozatot láttam először és nekem nagyon tetszik. A színészek is nagyon jók, a helyszínek és a kosztümök is csodásak. Nagyon szép az egész látványvilága, sőt még a cselekmény is jó. Bár a könyv az igazi.
A tévésorozatban melyik karakter az, akinek szerinted a színészválasztás telitalálat lett?  Hú több is van. Arya, Jon, Dany, Tyrion, Ramsey, Ygritte... NAGYON SOKAN!!
A tévésorozatban melyik karakter az, akinek szerinted a színészválasztás pocsék lett?    Nem sok ilyen van szerintem... talán Daario
 Melyik a kedvenc rémfarkasod?    Imádom Ghost-ot, és Szürke szelet is szerettem..
Kedvenc fanok által készíted videó?   Hát nem nagyon van ilyen... de ez nagyon tetszik:
Kedvenc zenefeldolgozás a könyvekhez?  A castamere-i esőket nagyon szeretem, az a csengőhangom :D vagy a soundtrack-ről a mysha, a you know nothing, a children :)
Legviccesebb jelenet?  A könyvben nem nagyon emlékszem olyanra amin nevettem volna... de ez a sorozatban nagyon tetszett: mikor arya elröhögi magát a sasfészeknél :D meg mikor ygritte szivatja jont. xd

vidi linkje:
1.https://www.youtube.com/watch?v=aqeswcNaJ8g


 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template