2013. december 18., szerda

Jus Accardo: Érintés

Jus Accardo:

Érintés

1,Fülszöveg:
Mikor egy idegen fiú száguld le a patak melletti töltésen, és épp a lába előtt ér földet, a tizenhét éves adrenalinfüggő Deznee Cross úgy dönt, kihasználja a lehetőséget, hogy felbosszantsa apját, ezért hazaviszi a titokzatos, jóképű, jégkék szemű srácot.
De valami nem stimmel Kale-lel. Dez cipőjét hordja a zuhany alatt, lenyűgözik az olyan tárgyak, mint egy DVD, vagy egy váza, és mintha attól tartana, hogy a lány egy érintésétől elporladna. De egyszer csak megjelenik Dez apja, fegyverrel a kezében, és jóval többet tud Kale-ről, mint kellene. Dez rájön, hogy sokkal több van a fiúban és az apja ügyvédi irodája is más mint az elsőre látszott.
Kale a Denazen részvénytársaság rabja volt egy szervezeté, amely összegyűjtötte a különleges gyerekeket, akiket csak a Hatosnak neveznek, hogy fegyverként használja őket, egy egész életen át. Á, igen, és az érintése? Az halálos. Dez és Kale mindenre elszántan csatlakozik a Hatoshoz, hogy legyőzzék a Denazent, mielőtt azok kapják el őket és Dez apja rájön a legnagyobb titokra. A titokra, melyet Dez egész életében meg akart óvni.

A titokra, melyért Kale ölne, hogy megóvja.
 2,Saját vélemény:
Húhh, azt hiszem megszületett a következő kedvencem. *-*... Egyszerűen imádtam, annyira jó könyv volt, de azt hiszem kezdjük az elején. A könyv alaptémája kissé X-man-as, de szerintem nagyon jó ötlet, és nem is igazán vannak még ilyen könyvek. De egyébként a könyv sztoriját elmondták már a fülszövegben, úgyhogy az olvasó fel van készülve arra, hogy mire számíthat. Viszonylag sok szereplőt kapunk, ami szerintem egy ilyen történet miatt abszolút fontos. A könyvben a fő gonosz pont Dez apja, így az írónő már meg is teremtette a konfliktust. A könyv nagyon pörgős, a szereplők mindig jönnek-mennek, harcolnak, gyors az események sora, de ezt már megszoktam más könyveknél, így egyáltalán nem zavaró. A szereplők nagy része(már aki többet szerepelt egy oldalnál :) ) jó volt, de a mellékszereplők közül különösebben senkit nem kedveltem, a főszereplőket viszont annál inkább. Szerintem kezdjük inkább Dezzel, ő könnyebb mint Kale.. Dez, hogy is mondjam egyszerűen ... imádtam! Végre egy vagány szereplő, aki szembeszáll mindenkivel, még a saját apjával is, azért, hogy megvédjen valakit akit nem is ismer. De emellett bátor, magabiztos és bizony nem hiányoznak belőle az érzelmek sem. Kale és ő pedig.... óóó istenem, annyira édesek. Teljesen illenek egymáshoz, és kiegészítik egymást teljes mértékben. De volt egy pillanat ami nem igazán tetszett, és ezt ki is fogom fejteni. SPOILER! Miután már kezdenének elrendeződni a dolgok, pont felbukkan Dez régi barátja, Alex. Persze mikor Kale pont nincs a színen, ezek egyből elkezdenek kavarni egymással. Bár Dez folyton hangsúlyozza, hogy nem kellene ezt csinálnia, meg hogy nem teheti ezt Kaleel, de mégis megtörténik a ,,kavarás". Ezen a ponton ha előttem állt volna Dez biztos megráztam volna, hogy mi a francot csinál, nem teheti ezt Kaleel, pont vele. Na mindegy, inkább ne hallgassátok a kifakadásomat :). De aztán szerencsére belátja, hogy nem tette jól amit tett, és visszatér Kalehez. SPOILER VÉGE! Alex, hát igen. Enyhén szólva nem szerettem őt. Nem volt egyáltalán szimpatikus. De nem is szeretnék róla beszélni, van itt más is akiről inkább beszélnék, és ő Kale. Kale, istenem, olyan... aranyos. Ilyet még nem pipáltam az biztos. Hogy egy fiú ennyire édes, és aranyos lenne. Egyszerűen imádtam őt, néha már becsuktam a könyvet azzal a felkiáltással, hogy ilyen tuti nem létezik még a könyvekben sem :). Kalenek egyszerűen annyira elbűvölő a személyisége, hogy szerintem nincs olyan lány aki nem szeretne egyből bele :). De emellett bátor, erős, kitartó, és rettentően szeretni való. Ja igen és a képessége pedig nagyon érdekes, és félelmetes. Kale érintése halálos, minden élőlényre ami él,még a fűre is kivéve Dezt. Igen, és emiatt Kale folyton fogdossa :). De szerintem az volt a legaranyosabb benne, hogy minden új volt neki. Új volt neki egy hotel, a raszta haj de még a szerelem fogalma is. A legemlékezetesebb pillanat kétségkívül az volt mikor Dez elmagyarázta Kalenek, hogy mi az a szerelem. Annyira aranyos volt, és vicces. A könyv egyébként rendkívül vicces, főleg Dez beszólásain lehet sokat nevetni. Nem kevés vicces pillanatot adott nekem a könyv. A borítója pedig... hát hmmm, nem is tudom, Kale van rajta, úgyhogy rossz nem lehet. Jó,jó abbahagyom, ez az ajánló, kissé ömlengősre sikeredett, de kell ilyen is. Én már nagyon várom a többi részt, és biztos mindegyik ott fog csücsülni a polcomon. Ilyet még nem mondtam, de ezt mindenkinek el kell olvasnia. :)

3, Összesítés:
- Pontozás: *****- öt csillag( nyugodt szívvel adom a max. csillagot)
- Kedvenc karaker: Kale és Dez 
- Kedvenc jelenet: Dez és Kale összes jelenete. <3
- Ami nem tetszett: ebben az esetben Alex

4, Kedvenc idézetek:

,,Te vagy az egyetlen, aki meg tud engem érinteni. Egy nap majd képes leszek megérinteni másokat anélkül, hogy porrá változtassam őket, de ez nem változtat majd azon a tényen, hogy te vagy az egyetlen, aki meg tud érinteni engem".

Forrás:
A kép forrása a Google.hu.
A fülszöveg forrása a Libri.hu.
Az idézet: Jus Accardo: Érintés ( 26.fejezet, 286.oldal)
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template