2013. december 30., hétfő

Jennifer Bosworth: Struck- Villámtól sújtva

Jennifer Bosworth:

Struck-Villámtól sújtva

1,Fülszöveg:
Mia Price villámfüggő. Számos villámcsapást túlélt már, de folyamatos vágyával, hogy részesedjen a vihar energiájából, veszélybe sodorja önmagát, és a körülötte élőket.
Los Angeles azon ritka helyek egyike, ahol Mia biztonságban érezheti magát függőségétől, hiszen csak elvétve csap villám a városra. De amikor a várost lerombolja egy földrengés, Mia mennyországa egy csapásra a veszélyek és a káosz aknamezejévé változik. A hajdani tengerparton áthatolhatatlan sátortáborok nőnek. Az összeomlott belváros senkiföldje lesz, ahol éjszakánként egy kószáló buli hol az egyik, hol a másik elhagyatott épületet bérli ki magának. A bulizókat egy megmagyarázhatatlan erő vonzza pusztulás színhelyére. A katasztrófa után megerősödik két szekta, melyek szemben állnak egymással. De mindkét szekta végítéletről szóló próféciájában Mia Price játssza a főszerepet. Biztosak benne, hogy Mia Price kapcsolatban áll a földrengést kiváltó elektromos viharral, és a közeledő, sokkal pusztítóbb égszakadással-földindulással.
Mia Price szeretne megbízni a titokzatos és vonzó Jeremyben, amikor az megígéri, hogy vigyáz rá, de attól tart, a srác nem az, akinek mondja magát. A szenvedély és az energia, ami egymáshoz vonzza őket, a végüket jelentheti. Amikor eljön a végzetes vihar, Miának mindent kockára kell tennie. Szörnyű erejét szabadon engedi, hogy megmentse szeretteit, vagy elveszítsem mindent.
2,Saját vélemény:
Már a megjelenés előtt jóval kinéztem magamnak ezt a könyvet, és szerencsére karácsonyra meg is kaptam a nagynénémtől. Egyébként vicces volt a sztori mert úgy adta ide a könyvet, hogy azt mondta neki is megtetszett a fülszöveg alapján és hogy ő is szeretné majd elolvasni. :) Igazából nem is tudom mit mondjak erről a könyvről. Nekem olyan volt ez a könyv, hogy elolvastam, tetszett de elég volt egyszer, és azt kell mondjam, hogy valamilyen szinten csalódás volt. Igazából maga az alapsztori, ez a villámfüggős dolog megfogott és tetszett, de amúgy nekem kicsit unalmas volt. Először a szereplőkről szeretnék egy kicsit beszélni. Ritka, de azt hiszem, hogy ebben a könyvben nem volt kedvenc szereplőm, egyáltalán. Azt hiszem ez főleg abból fakad, hogy nem tudunk meg sokat a szereplőkről. Mindegyik csak úgy van, és ennyi. Én ezt főleg Jeremynél éreztem. Mia volt a főszereplőnk, róla és a villámfüggőségéről szól az egész könyv. Nekem nem volt túl erős főszereplő, szerintem sosem tudta igazán, hogy éppen mit akar vagy mit is csinál. Számomra nem volt semmi meglepő a karakterében, szerintem kissé kiszámítható volt. De voltak jó pillanatai, amikor még én is azt mondtam, hogy igen ez jó volt. Pozitív tulajdonsága volt, hogy bátor volt, és magabiztos. Ami meglepő volt a könyvben a szerelmi szál, ott volt de nagyon felületesen. Természetesen összejöttek a szereplők, de kivételesen azt éreztem, hogy az írónő nem feltétlenül erre koncentrált. Aztán ott volt még nekünk Jeremy is. Az ő karakterével az volt a legnagyobb bajom, hogy nekem keveset szerepelt ahhoz, hogy alaposan meg lehessen ismerni és szeretni. Amúgy ezen kívül nem volt vele semmi bajom.Összességében jó szereplő volt. Mia, testvére Parker nekem olyan semmilyen karakter volt, nem igazán tudtunk róla semmit, csak ott volt mint Mia testvére. Engem főleg az idegesített, hogy Mia folyton csak azzal foglalkozott, hogy Parkert védje mindentől. Nem, az jó volt, hogy ennyire szereti a testvérét és megvédi, de ahogy végezten egy kis fej számolást, és Mia is megemlíti, hogy 2 évvel fiatalabb tőle Parker, magyarul 16 éves nekem, kissé magas volt, hogy a LÁNYtestvérének kell mindenkitől távol tartania. Mia anyja, körülbelül ugyanaz volt mint Parker. Aztán itt volt nekünk ez az egész próféciás és világvégés dolog. Mint ki lehetett következtetni a gonosz itt is el akarja pusztítani a világot, és Miaára marad, hogy megmentse. A gonosz ebben az esetben Rance Ridley, próféta aki isten igaz hangjának tekinti magát, és hirdeti a világvégét. A másik fél aki ellene harcol azok pedig a Keresők. Kiderül, hogy mindkét félnek szüksége van Miára a képességei miatt, csak ellentétes okokból. Sokáig még Mia számára sem derül ki, hogy kiben bízhat. Azt hiszem nem mondok többet, aki kíváncsi rá az olvassa el. Igazából vegyesek az érzéseim a könyvel kapcsolatban, de összességében nem bántam meg, hogy elolvastam. Egyébként a borítója pedig gyönyörű. :)

3, Összesítés:
- Pontozás: ***- három csillag
- Kedvenc karakter: Talán Jeremy
- Kedvenc rész: Mikor Mia meglátta Jeremyt az osztályteremben
- Ami nem tetszett: Sok ilyen volt XD


Forrás:
A kép forrása a Google.hu.
A fülszöveg forrása a Libri.hu oldal.
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template