2014. december 30., kedd

Összesítés

2014 Legjobb könyvei

Pont mint tavaly, ez évben is megcsinálom

a listát. :)

 

1,Amin a legtöbbet nevettem:

Ez pedig az elidegenítve érdemelte ki, amit nem rég olvastam. Olyanok voltak benne, hogy meghaltam tőle. :D Apropó ebből is lesz ajánló ha eljutok addig:(…) Azon kívül azt sem szeretem, ahogy rád néz.
– Mi? – pördült meg Cara egy övvel meg egy szoknyával a kezében. – Miért, hogy néz rám?
Tori felvonta a szemöldökét, majd az egyik keze mutató- és hüvelykujjával egy kört formált, amin lassan keresztüldugta a másik keze mutatóujját.
– Úgy, mint aki szeretne leszállni az űrhajójával az űrkikötődbe.

2,Egy könyv ami a rajongójává tett: 

Ez nem is kérdés, egyértelmű hogy a trónok harca sorozat. Egyszerűen imádom a könyveket és a sorozatot is. Mindkettő fantasztikus, ajánlom mindenkinek. A történet elképesztő és a karakterek is nagyon jók.

3,Az év legjobb főszereplője:

Én itt Dezt mondanám és már csak a beszólásai miatt is. Épp most olvastam a toxicot, és az is nagyon tetszett. Bírom Dezt, bátor, szókimondó, vicces, és talpraesett. Kale-el meg egyszerűen tökéletesek. Bár a 2. rész nem volt olyan jó mint az első, de ez is tetszett. Várom a folytatást. Itt még esélyes Katy, az obszidiánból és Penryn is az angelfall-ból.

4,Amin a legtöbbet sírtam:

Ez is elég egyértelmű szerintem hogy miért. Kiborító egy könyv, az biztos. Én nagyon megszerettem a bőgés ellenére is, és a film is szuper volt. Azon is bőgtem, nem mellesleg. :D

5, Az év álompasija:


Az origin-nál ez elég egyértelmű, és tavaly is Daemon volt az egyik kedvenc. De most Aelyx is csatlakozik hozzá az elidegenítvé-ből. Őt is nagyon megszerettem. Kedves volt, baromi vicces, és bátor. És ő is ufó. Nem értem magam. Én az ufókra bukok, vagy mi? :DDDD







6,Az év legjobb zárókötete:


  Őszintén nem sok zárókötetet olvastam ez évben, és még ennek sem értem a végére, de eddig nagyon tetszik, és amúgy is szeretem ezt a trilógiát úgyhogy erre esett a választásom

7, Az év legjobb folytatása:

Itt talán az angyali szövetséget mondanám. Azért az első részt nem teljesen múlta felül, de a minőséget hozta, és nekem nagyon tetszett. De általában az első rész mindig a legjobb, szóval. De jó volt, a szereplők mind ugyanolyan jók, és vicces volt találkozni az Origin-ben a könyvel. xd Már várom a következő részt.!

8,Az év szerelmespárja:  

 

Ebben az évben nem tudtam másra voksolni, csak az Ygritte/Jon párosra. Szerintem tudjátok is hogy miért, ezt nem kell magyarázni. Imádom őket, mind a könyvben, mind a sorozatban. Fantasztikusak együtt. :) <3 


9, Az év legjobb mellékszereplője: 

Hát ezt is ki nyerhetné más, mint Ygritte. Nem is kérdés. Ez a cím rá lett kitalálva. Én nagyon bírtam őt, sokkal jobban mint a főszereplőket. Ezt nem is értem, hogy miért. Én mindig a mellékszereplőket kedvelem meg, sosem azokat akiket mindenki szeret. De akkor is imádtam(IGEN MÚLT IDŐ!!) őt. :/


10, Az év legőrültebb párosa: 


Na itt mondhatnék sokat, de csak kettőt mondok: Ygritte és Jon(szó szerint) és Cara és Aelyx. Mindkettő párost imádom. Ygrittéken sokszor majdnem meghaltam a röhögéstől, főleg a sorozatban, Caráék pedig olyan dialógusokat levágtak, hogy eszméletlen. Kipukkadtam a röhögéstől. Aelyx és Ygritte beszólásai. Mindig mondom hogy Ygritte mekkora egy troll. xd :DDD



11, Az év legnagyobb csalódása:

Ez nem volt könnyű döntés, mert ebben az évben nem nagyon olvastam olyan könyvet ami akkora csalódás lett volna. De aztán eszembe jutott ez. Megvettem de nem is olvastam végig. Nem azt mondom hogy nem tetszik csak valamiért nem bírom végigolvasni. Talán ha elolvasnám akkor más lenne a véleményem, de eddig nem nagyon jön be.

12, Az év legnagyobb meglepetése:


Itt szerintem egyértelműen az Angelfall.Tudtam, hogy jó sztori lesz, de valahogy ahogy már meséltem is, megakadtam vele a közepén, de aztán olvastam tovább és bumm, rajongó lettem. Nagyon tetszett, és már nagyon várom a 2.részt. :)

13, Az év legjobb könyvadaptációja: 

Na itt sok minden szóba jöhet a csillagainkban a hibától kezdve az Útvesztőig, de akkor is a Kiválasztott a legjobb nekem. Imádtam a filmet, a legnagyobb meglepetésemre. Pedig a 3. könyv nem volt jó, és azt hittem hogy ugyanazt fogom a filmen is érezni, de nem. Ez a kedvenc részem a filmek közül. Ez váltott ki belőlem a legtöbb érzelmet eddig. A 2. nézéskor a végén gyakorlatilag sokkot kaptam, a barátnőm mellettem már nézte hogy mi bajom van. A kezem a film után még 10 percig remegett. Nem viccelek, pedig már tudtam, hogy mi fog történni. :) Kicsit beleéltem magam.


14, Az év legtöbbször újraolvasott könyve: 


Na ilyen nem volt, de amibe a legtöbbször néztem bele, olvastam bele az a Kiválasztott volt. Főleg a film után. Hamarosan megint el akarom olvasni az egész trilógiát, mert már most elvonási tüneteim vannak. xd

15, Az év legjobb felfedezése: 


Itt mindenképp valamilyen rubin pöttyös könyvet mondanék, mert még csak most fedeztem fel ezeket a könyveket, köztük ezt is a Nyugalom tengerét. Nagyon tetszik ezeknek a könyveknek a felépítése, hogy mindig van valamilyen lelki problémája a szereplőknek. Szerintem nagyon érdekesek, és jó végre kicsit kiszakadni, a természetfeletti cuccok világából. :)


16, A legjobb nem vörös pöttyös könyv:

Ez is elég egyértelmű volt. Nagyon megszerettem ezt a könyvet, és már nagyon várom a következő részt. A borítót meg egyszerűen imádom. Folyton csak forgatom. xdd

17, A legjobb borító:



Itt talán az Origint és a Championt mondanám. Mindkettőé gyönyörű, és a championé pedig különösen tetszik. Nagyon szép mindkettő.










18, A kedvenc könyv: 

Nem is tudom, nem nagyon volt most kedvenc könyvem, de ha muszáj mondani akkor, az Origin és a Kardok vihara volt az, egyértelműen. Mindkét sorozatot nagyon szeretem, és mindekttő nagyon tetszett.











Ezúton is kívánok mindenkinek boldog új évet, és olvassatok sokat! ;)








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template