2014. május 27., kedd

Wendy Higgins: Angyali szövetség

Wendy Higgins:

Angyali szövetség

 

 1,Fülszöveg:
Anna, egy őrangyal és egy démon lánya megfogadta, hogy soha nem követi apja példáját, nem rontja meg az embereket. Naivitás volt ez tőle. Ahogy sok minden más is. A suttogók rákényszerítik, hogy a túlélése érdekében megszegje fogadalmát, akkor is, ha ezzel engednie kell lénye sötét oldalának, és hírhedtté válni iskolatársai között. Élete sivárabbnak tűnik, mint valaha. Ráadásul ott van Kaidan Rowe is, a Bujaság hercegének fia, tölti be minden gondolatát. Mikor aztán váratlanul tudomást szerez egy réges-régi jövendölésről, a világot kezdi járni Kopano, a Harag hercegének fia kíséretében, hogy megszervezze a démonokkal szembeni ellenállást. Hamarosan kiderül ugyanis, hogy az óriások felszabadítása nem mehet vérre menő küzdelem nélkül. A végső győzelemig Annának és Kaidannak félre kell tenniük érzéseiket, és leküzdeniük életük legnagyobb kísértését. Vajon megéri-e életüket kockáztatniuk a szerelemért?
A regény a Sweet Evil trilógia második része. Olvasd el az első részt, az Angyali gonoszt is!

2, Saját vélemény: 
Először is nagyon sajnálom, hogy keveset jelentkeztem ebben a hónapban, de most éppen nagyon sok minden összejött és nem volt időm. Többek között, év vége van és megy a javítás, dolgozatírás ezerrel, így aztán csak nagyon rövid, kicsi posztokkal tudtam jelentkezni, de ez hamarosan megváltozik. A nyár folyamán rengeteg időm lesz olvasni, és meg is fogom kezdeni a kötelező közösségi munkámat a könyvtárban(nagyon meglepő :)úgyhogy egész nap könyvek közelében leszek. Per pillanat is kb. 6-7 könyv vár arra hogy végre elolvassam és írhassak is róla nektek. Ígérem hogy minnél hamarabb hozom is majd őket. Azért is maradt el ennek a könyvnek a véleményezése mert, 1. sokáig nem néztem a Libri oldalát és így szégyen szemre nem vettem észre, hogy kijött a folytatása. 2. A másik ok hogy egy részénél elakadtam, és nem olvastam egy ideig, de tegnap végre elolvastam, így most véleményezhetem is. Oké akkor végre el is kezdem az ajánlót. :) Így a könyv elolvasása után eléggé vegyes érzések kavarognak bennem. Egyrészt tetszett, más részt meg annyira nem voltam érte oda. Az hogy nem tetszett, kicsit erős kifejezés, de mondjuk úgy hogy volt ami nem tetszett. Szerintem kezdjük a jó dolgokkal. Ami nagyon tetszett, hogy a szereplők ugyanolyan jók voltak, mint az első részben. Anna még mindig nagyon jó szereplő, bár volt olyan a könyv közben, hogy ki voltam akadva tőle, de így is szerettem. Az első rész óta Anna is sokat változott, mind külsőre, mind belsőre. Kinézetre is teljesen megváltozott. A ,,munkája'' miatt sokkal merészebben öltözködik, a haja színe is megváltozott, és bulikba jár. Anna, bár külsőre megváltozott de belsőre ugyanolyan marad. Még mindig szerelmes Kaidan-be, de az rá sem hederít. Számomra Anna sokkal bátrabb és veszélyesebb lett az első rész óta. Nem mondom hogy jobban szeretem ezt az annát, mint a másikat, de nem mondom hogy rossz, csak nekem a régi Anna jobban bejött. Kaidant még mindig imádom, még jobban mint az első részben. Már az első részben, is szerettem, de ebben még jobban megkedveltem. Sok olyan dolgot csinál a könyvben ami nagyon pozitív és önzetlen is tőle. Emellett mindig megpróbálja megvédeni Annát, még akkor is ha ennek a saját boldogsága az ára. A már megismert mellékszereplők is jók voltak, sok új dolgot is megtudtunk róluk. A régiek mellett viszont felbukkantak új szereplők is, akiket szintén megkedveltem. Főleg Zaniát. Őt nagyon megszerettem, aranyos karakter volt, és a könyv végére némileg még ő is megváltozott. Jó irányba. Az ikreket még mindig szeretem, Kaidan barátját Blaket is imádtam, vicces karakter volt. Koppano annak ellenére, hogy többet szerepelt ebben a könyvben mint az elsőben, különösebben nem szerettem meg. Anna apján viszont meglepődtem. Míg az első részben szerettem, itt sokszor nagyon megharagudtam rá. Volt pár nagyon csúnya húzása, szerintem Anna felé. A történetről. A történet alapjai fent olvashatók, úgyhogy a lényeg le van írva. Saját véleményem szerint, ezen a könyvön most nagyon lehetett érezni hogy átvezető könyv az 1, és a 3. között. Rövid is volt, és nekem voltak unalmas részek is. Itt nem volt olyan sok izgalmas rész mint az elsőben. Anna és Kaidan kapcsolata az elején nagyon halvány, de aztán átbillen a holtponton és végre összejönnek. Nem tudom, szerintem ennek nem csak én örülök.:) Most néhány negatívum. Az első szerintem, hogy rövid volt, és emellett számomra voltak unalmas részek is. A másik dolog, hogy sajnálom, de nekem ez a könyv nagyon lapos volt, különösebben nem élveztem, nem nagyon izgultam rajta. Jó kivéve mikor annak szurkoltam, hogy végre összejöjjenek. De azt kell hogy mondjam, hogy összességében tetszett a könyv. Voltak roszabb részek de amúgy elégedett vagyok vele. Én már nagyon várom a befejező részt. :) 

3, Összesítés: 
- Pontozás: ****- (négy pont)
- Kedvenc szereplők: Kaidan, Anna
- Kedvenc jelenet: Anna és Kaidan a repülőtéren
- Ami nem tetszett: a befejezés, de lenne mit sorolni

4, Kedvenc idézetek: 

… túl sok minden volt, ami egymáshoz vonzott minket, de ugyanennyi el is taszított bennünket egymástól.


Forrás:
kép: http://d.gr-assets.com/books/1351223157l/15768191.jpg
F.szöveg: http://www.libri.hu/konyv/wendy_higgins.angyali-szovetseg.html
idézet: Wendy Higgins: Angyali szövetség

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template