2014. április 7., hétfő

Lauren Kate: Torment-kín

Lauren Kate:

Torment-kín


1,Fülszöveg:
Földi pokol. A világ ilyen Luce számára barátja, Daniel, a bukott angyal nélkül. Egy örökkévalóságig tart, hogy egymásra találjanak, ám a fiú bejelenti, most mennie kell. Csak annyi időre, míg kézre keríti a Kitaszítottakat... azokat a halhatatlanokat, akik Luce-t meg akarják ölni. Daniel Luce-t a kaliforniai sziklás tengerpart egyik iskolájában, a Shoreline-ban rejti el, ahová rendkívüli tehetségek csoportja jár: a Nefilim, bukott angyalok és emberek leszármazottai. A Shoreline-ban Luce megtanulja, mik azok az árnyékok, és hogyan használhatja fel őket arra, hogy előző életeibe belepillantson. Mégis, minél többet tanul Luce, annál inkább gyanítja, hogy Daniel nem avatja be mindenbe. Rejteget valamit..., valami végzeteset. Lehet, hogy a Daniel által elmesélt múlt voltaképpen nem igaz? Lehet, hogy Luce számára végül is mást szán a sors? A lebilincselő Fallen (Kitaszítva) sorozat második könyve..., melyben a szerelem mindent túlél.

 2,Saját vélemény:
Bocsánat, hogy nem az első résszel kezdem a a sorozatot, de ezt olvastam most, és az első részre már nem emlékszem annyira jól. Ja, és azért is bocsánatot kérek hogy nem írtam az utóbbi időben, sajnos rengeteg dolog jött, most össze ami miatt nem volt időm a bloggal foglalkozni, de a torment rövid kis összefoglalásával megpróbálom ezt behozni.Remélem sikerül. Na, a torment. Mint fent olvashatjátok is a fülszövegben, a torment, fogjuk rá, hogy ott kezdődik ahol befejeződött, bár azért van itt is egy kis időkihagyás, de annyira nem zavart. Ebben a részben, a főbb szereplők is visszatérnek, de rengeteg lesz az új szereplő is, ami nem rossz dolog. Nekem ez a rész jóval unalmasabb és vontatottabb volt mint az első rész, de ez főleg azért van, mert szerintem ez a kötet egy ilyen átvezető az első és a harmadik között. El kell hogy mondjam, hogy sokadszorra kezdtem bele ebbe a könyvbe, mert annyira unalmas volt az eleje, hogy sosem tudtam végigolvasni, de most eldöntöttem, hogy erőt veszek magamon és elolvasom. És nem igazán bántam meg. A könyv amúgy nagy összességében jó, mert rengeteg plusz információt kapunk a szereplőkről, meg hasonló fontos dolgokról, többek között az árnyékokról is. A történetben a helyszínünk is teljesen megváltozik, mér nem Luce régi iskolájában vagyunk, hanem egy teljesen új iskolában, ahol nem csak minden Luce-nak új, hanem nekünk is. Sok az új szereplői is, de a régiek is visszatérnek. Egészében amúgy izgalmas és érdekes a történet. A szereplők. A főszereplőnk Luce. Én még mindig nagyon kedvelem Luce-t annak ellenére, hogy volt néhány kiakasztó dolog vele kapcsolatban, de ennek ellenére még mindig az egyik legjobb szereplő. Kifejezetten pozitív és szerethető a karaktere. Vidám, vicces és kedves is bár néha kicsit idegesítő. A másik szereplőnk Daniel, a bukott angyal. Daniel-t még mindig imádom, ő az egyik kedvencem Gabbe mellett. Daniel még mindig ugyanolyan mint az első részben. Vicces, bátor, segítőkész és a kedvencem: ANGYAL!!!! Ez a kedvenc momentumom vele kapcsolatban. Bár ebben a részben jóval kevesebbet szerepelt mint az előző részben, és amúgy ez nem is tetszett. Most szinte teljesen ki lett vonva a könyv cselekményéből, és én hiányoltam is. Csak úgy néha-néha felbukkant egy - egy jelenetre, de amúgy ennyi. A mellékszereplők. Az új szereplők közül a kedvencem Shelby volt, aki az elején amúgy nem volt valami kedves Luce-hoz de amúgy később az is kiderül hogy miért. Én nagyon megkedveltem, és remélem hogy még szerepelni fog a következő részekben. Miles is új szereplő volt, számomra ő is szimpatikus volt, de azért nem lett a kedvencem. Gabbe-et, Ariane-t és Cam-et még mindig nagyon szeretem, őket már az első rész óta. Szóval nagy összességében tetszett a könyv és már nagyon várom a folytatást. Remélem jó lesz.

3,Összesítés:
-Pontozás: ***-(három pont)
-Kedvenc szereplőm: Gabbe, Daniel, és Ariane
-Ami nem tetszett: a vége
-Kedvenc jelenet: Mikor Vegasban vannak

4,Kedvenc idézeteim:

Daniel átölelte, és a fejét a vállához húzta. – Kevéssé ismert tény az angyalokról, milyen remek párnaként szolgálnak! 26. oldal

  Néha, egészen váratlanul, gyönyörű dolgok tűnnek fel az életünkben. Nem mindig értjük őket, de bíznunk kell bennük.
296. oldal

Forrás:

A kép forrása a Google.hu
A fülszöveg forrása a Libri.hu
Az idézet: Lauren Kate: Torment: 26.oldal
Lauren Kate: Torment: 296.oldal

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásod moderálás után jelenik meg!

 

Könyvek Könyvmolyoknak Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template